wtorek, 3 listopada 2015

Co przyniósł październik?

Hej :)

Dziś szybki post, dotyczący nowości październikowych. Nie ma tego dużo, jednak w tym roku co miesiąc zamieszczam nowości, więc i tym razem chciałabym je Wam pokazać. Więc zaczynamy.


Wzięłam udział w rozdaniu u Ani z bloga Perfect Foundation i po raz pierwszy udało mi się wygrać, z czego ogromnie się cieszę. :) Kosmetyki, które wygrałam to: podkład Bell HypoAllergenic, odcień  02, pigment Sleek, nr 685 Spellbound, konturówka do oczu Emily, nr 108, pomadka Rimmel z serii Kate, nr 10.


Kilka potrzebnych produktów do paznokci, czyli waciki, szblony, oliwka, pędzelki do zdobień oraz na wypróbowanie lakier hybrydowy Silcare Color it, nr 480.


Uzupełnienie braków, czyli Semilaki: hard, top i baza, oraz nowy kolor 005 Berry Nude. Dodatkowa gratis otrzymałam pigment z Makeup Revolution.


I tak na wypróbowanie kupiłam fixer z W7. Koleżanka mi go poleciła, więc mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi.

To już wszystkie moje nowości. 
Dajcie znać co do Was przybyło w minionym miesiącu. :)

Pozdrawaim,
Aga :)

7 komentarzy:

  1. Semilac ♥ A Berry Nude to cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy :) u mnie powiekszyla sie pielegnacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się nazbierało ;) Hybrydki genialne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że będą haczyc, ale wcale mi nie przeszkadzają ;-) następnego dnia już się przyzwyczaiłam i jest spoko ;-)

      Usuń
  4. Uwielbiam te szminki z Rimmel!

    OdpowiedzUsuń