piątek, 25 marca 2016

Kilka nowości

 Witajcie :)

Na początek pragnę złożyć Wam  życzenia Wielkanocne, niech Zmartwychwstanie Pańskie napełni wszystkich wiarą i spokojem, oraz da siłę w pokonywaniu trudności. Wesołego Alleluja!

Dziś post o nowościach, które przybyły do mnie w ostatnim czasie. 


 Na początek lakiery hybrydowe Semilac, oprócz Topu, Bazy i Harda wybrałam jeszcze dwa kolorki 131 Lovely Mickey oraz 048 Bright Emerald. Pastelowe odcienie w sam raz na wiosnę. Zamawiałam na ekobieca.pl.


 Kolejne zamówienie z Indigo. Lakiery hybrydowe w odcieniach: Arabella, Champagne, Hot? Why? Not?, Madame. Efekty: szmaragdowy i gold.


 Z Avon wybrałam masło do ciała z serii Planet Spa.


Moje rzęsy są słabe i o odżywce myślałam już od dawna. Nadarzyła się okazja i kupiłam serum przyspieszające wzrost rzęs - 4 Long Lashes. Stosuję ją dopiero od kilku dni, na pewno dam znać po dłuższym czasie czy są widoczne wstępne efekty.


Kolejne zakupy z ekobieca.pl Podkład Revlon - Colorstay 150 Buff oraz Semilaki, Top i 073 Carbibbean See. Dodatkowo za punkty wybrałam sobie trzy próbki podkładów, a lakier z China Glaze dostałam w gratisie.


Zamówienie ze sklepu www.cndirect.com. Nawiązałam współpracę z tym sklepem i mogłam wybrać produkty z asortymentu na 20$. Postanowiłam, że wezmę coś z ubrań. Buszując na stronie wpadła mi w oko śliczna koszula ombre a'la jeans oraz biała bluzka z rękawkami w panterkę, dodatkowo wzięłam jeszcze kółko ozdób do paznokci.
Kółko perełek, cena: KLIK


Koszula jest piękna, odrobinę na mnie za duża, ale mamusia krawcowa troszkę mi ją zwęzi. Muszę powiedzieć, że nawet ładnie wykończona, w niektórych miejscach widoczne wystające nitki, jednak to mi nie przeszkadza, gdyż łatwo można je odciąć. Materiał cienki, a'la jeans. Jestem mega zadowolona, że ją wybrałam.
Cena:  KLIK


Kolejną rzeczą jest zwykła biała bluzka z ozdobnymi rękawami w panterkę. Na pewno będzie świetna na wiosnę, rękawki wykonane z cieniutkiego, przewiewnego materiału. Nitki także widoczne.
Cena: KLIK

Na dziś to już wszystko. Ciekawa jestem Waszych opini na temat odżywki 4 Long Lashes.

Pozdrawiam,
Aga :) 

5 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się ta witaminowa baza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Co powiesz o witaminowej bazie, ja jakoś nie jestem Zachwycona :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję odżywki :) Sama miałam na nią już od dłuższego czasu ochotę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tych zakupów masz. :D Semilac 131 ślicznie wygląda. :) Już dawno mam ochotę na lakiery Indigo, ale nie ma pieniędzy. Na pewno kupię czarny, bo Semilac czarny mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa Indigo Szampańskiego, a mianowicie jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń