piątek, 27 lipca 2018

Cut Crease

Hej :)

Makijaż przedstawiony w tym poście był inspirowany Face Chartem przedstawionym na profilu instagramowym marki Golden Rose. Był to konkurs, trzeba było się zainspirować i zmalować make up. Moja wersja prezentuje się właśnie tak. Ostatnio mam więcej czasu, zatem bawię się troszkę makijażem, trzeba szlifować swój "warsztat":D




 Twarz:
  • podkład Inglot AMC, Cream Foundation, LW 300,
  • Ecocera, puder ryżowy,
  • korektor Makeup Revolution, Conceal & Define, C1,
  • róż z palety Makeup Revolution, Ultra Blush Palette, All About Cream,
  • brązer Golden Rose, Mineral Terracotta Powder, 04,
  • rozświetlacz w sticku Golden Rose, 01 Bright Gold,
  • rozświetlacz w pudrze z palety Nyx, Strobe of Genius.
Brwi:
  • Golden Rose, Eyebrow Styling Kit, 02 Ash,
  • Golden Rose, Longstay styling kit gel.
 Oczy:
  • Sleek, Ultra Matts V2, cienie: highness, villan,
  • paletka Makeup Revolution, Mermaids vs Unicorns, fioletowy cień,
  • Inglot, cienie beżowy oraz 344M,
  • GlamShadows: mokry bąbelek, suszony wrzos,
  • Nyx, Glitter Primer,
  • Bell, glitter pigment, nr 01,
  • cielista konturówka Mariza,
  • Inglot duraline,
  • Maybelline, Lasting drama Gel Eyeliner,
  • Ardell, Wispies (rzęsy przecięte na pół),
  • klej Duo,
  • Golden Rose, Volume & Define  Miracle Lash Mascara, black.
 Usta:
  • Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick, nr 04,
  • konturówka Golden Rose, Classics, nr 318.




Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu na fb: agness-makeup oraz na ig: agness_makeup_nails.
Oczywiście, dajcie znać jak podoba Wam się makijażyk i czy lubicie siebie w odcieniach fioletu?

Pozdrawiam,
Aga :)

10 komentarzy:

  1. Mi niestety nie pasują makijaże z dodatkiem fioletów, bez względu na odcień :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet to nie mój kolor, ale u Ciebie prezentuje się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor na ustach przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryzie mi się fiolet z kolorem ust, widziałam ten facechart i już tam rzuciło mi się to w oczy. Bardzo podoba mi się makijaż twarzy jaki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście postawiłabym na delikatne usta więc rozumiem, no ale trzeba eksperymentować :)

      Usuń