czwartek, 6 września 2018

Czerwień artystycznie

Hej :)

Dziś makijaż mało użytkowy, ale czasem też trzeba "wyrzyć się" artystycznie :D Przychodzi taka chwila, że chwytam za pędzle i maluję to, co mi moja wyobraźnia podpowiada, też tak macie? Makijaż jest dla mnie relaksem i lubię tak spędzać swój wolny czas. Wiem, że zdjęcia nie są najwyższych lotów, ale myślę że coś tam się dopatrzycie :)




Twarz:
  • podkład Inglot HD, nr 73,
  • Nyx, Pro Foundation Mixer, White,
  • korektor Makeup Revolution, Conceal&Define Full Coverage, C1,
  • Lovely, sweet kissing powder, Mineral Loose Powder,
  • rozświetlacz z palety Nyx, Strobe of Genius Illuminating Palette,
  • brązery z palety Anastasia Beverly Hills, Contour Kit - Light to Medium: Fawn i Havana,
  • róż Sephora, odcień So Surprised!.
 Brwi:
  • pomada do brwi Inglot, AMC, nr 12.
Oczy:
  • cienie z paletki Sleek - Glory: Circle, Hammersmith and city,
  • GlamShop, cień z palety Bogini Brązu: matowa pomarańcza, oraz GlamShadows: elektryczna pomarańcza, krem z pomarańczy, wiśniówka, tango,
  • Inglot, beżowy cień matowy,
  • Maybelline, Lasting Drama Gel Eyeliner, Black,
  • Inglot duraline, 
  • Avon, konturówka w odcieniu Golden Black,
  • Golden Rose, Volume&Define Miracle Lash Mascara, Black,
  • sztuczne rzęsy Ardell, Wispies (przecięte na pół),
  • Duo, klej do rzęs.
Usta:
  • pomadka Paese, nr 52.




Ciekawe, czy lubicie czasem "pobawić" się makijażem??
Koniecznie dajcie znać, jak podoba Wam się, moja artystyczna wersja makijażu :)

Pozdrawiam,
Aga :)

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie oczy troszeczkę za mocno pomalowane, ale może dlatego, że ja wolę bardziej subtelne makijaże :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie był zamysł aby były mocno :D taka zabawa makijażem ;D

      Usuń
  2. Ja staram się powoli przekonać do takich mocniejszych makijaży, cały czas kombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne oczko :)
    Ja uwielbiam zabawę makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń