sobota, 23 sierpnia 2014

Dzienniak z mocniejszymi ustami.

Witajcie!
Dzisiejszy mój makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu. Główną rolę w nim odgrywają usta. Pastelowy róż plus delikatna kreseczka linerem na powiece górnej pasują idealnie na codzień. Myślę, że zwolenniczki delikatnych makijaży będą zadowolone. :) Z tak mocnych ust można oczywiście zrezygnować i zrobić w delikatniejszych odcieniach. Zapraszam do oglądania. :)






Użyłam:
Twarz:
Baza pod podkład Oriflame - Giordani Gold,
Podkład Astor - Skin Match, odcień 100 Ivory,
Korektor pod oczy NYC - Liquid Concealer, odcień Light,
Puder ryżowy sypki Paese,
Róż do policzków Avon, odcień Soft Plum,
Perełki brązujące Avon, odcień cool.

Oczy:
 Baza pod cienie Avon,
Cienie z paletki Lovely - nude make up kit, uzyłam beżowego cienie nr 1 z paletki na całą powiekę i pod łuk brwiowy oraz cienia nr 2 w kąciku wewnętrznym,
Cienie z paletki Sleek - Oh So Special: ribbon, gift basket, boxed,
Cień Inglot nr 337M (beżowy cień z nuta brązu),
Eyeliner Wibo, czarny,
Tusz do rzęs Rimmel - Scandaleyes (w pomarańczowym opakowaniu).

Brwi:
Cień z paletki Sleek - Oh So Special o nazwie boxed,
Eveline - korektor do brwi w odcieniu Brown.

Usta:
Pomadka Golden Rose - Velvet matte lipstick, nr 05.

Opis kroków:
Na całą powiekę ruchomą, aż pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty, matowy cień z paletki Lovely. Następnie zaznaczyłam załamanie powieki matem z Inglota w kolorze beżu. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam różowy, matowy, pastelowy cień z paletki Oh So Special o nazwie ribbon. Na dolną powiekę w kąciku zewnętrznym, prowadząc do środka, nałożyłam cienie z tej samej paletki o nazwie boxed (matowy brąz), a na to gift basket (perłowy brąz). Znowu sięgnęłam po paletkę Lovely i użyłam cienia drugiego w kolejności (beż) o wykończeniu satynowym z drobinkami w wewnętrznym kąciku. Na górnej powiece namalowałam czarną, delikatną kreseczkę z wywiniętą jaskółką. Rzęsy wytuszowałam tuszem z Rimmela. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz