środa, 24 września 2014

Jesienny look.

Witajcie!
Dzisiaj bardzo prosty makijaż w brązach, pasujący do każdego koloru oczu. Jest to makeup, który wykonuję na co dzień, gdy nie mam czasu żeby coś więcej pokombinować lub po prostu, gdy mam lenia i nie chce mi się niczego innego robić. ;D


Twarz:
  •  podkład Astor - Skin Match, odcień 100 Ivory,
  •  korektor pod oczy NYC - Liquid Concealer, odcień light,
  •  puder sypki, transparentny My Secret, 
  •  brązer Sleek, Face Contour Kit, medium,
  • róż Avon, w odcieniu soft plum.
Brwi:
  •  cień z paletki Sleek, Ultra Mattes V2 Darks, o nazwie paper bag.
 Oczy:
  • baza pod cienie Artdeco,
  • cień w kremie Maybelline - color tattoo, 40-permanent taupe,
  • biała kredka - Essence,
  • paletka cieni Lovely - nude make up kit,
  • paletka Sleek Ultra Matts V2 Darks,
  • tusz do rzęs Rimmel, Scandaleyes (w pomarańczowym opakowaniu).

Usta:
  • szminka Avon - Ultra Beauty, odcień rose mauve.


Opis kroków:

Na całą powiekę ruchomą nakładam cień w kremie, granice bleduję bezowym cieniem z paletki Lovely. W kącik zewnetrzny aplikuję po skosie, cień z paletki V2 darks o nazwie paper bag. Na całą powiekę ruchomą nakładam pomieszane dwa odcienie perłowe, brąz i beż z paletki Lovely, jako że nie mają nazw to powiem, że w kolejności są numerkami 2 i 4. W kącik wewnętrzny nakładam z tej samej paletki cień nr 2 (perłowy beż). Na dolną powiekę nakładam te same cienie, w takiej samej kolejności. Żeby uzyskac efekt wieczorowy można białą kredkę zastąpić czarną, ja tego nie zrobiłam, gdyż chciałam uzyskać delikatniejszy look (za to usta zrobiłam mocniejsze). Upewniam się, że wszelkie granice sa dobrze roztarte. Tuszuję rzęsy i gotowe! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz