piątek, 14 sierpnia 2015

W kolorach zieleni

Hej :)

Udaoł mi się zorganizować chwilę czasu, więc dziś makijaż.:) Miałam ochotę nałożyć na oczko kolory zieleni. Mimo, iż moja tenczówka oka jest szaro-zielona i poniższy make up nie wybije jej koloru mocniej, to jednak na pozór nie czułam się źle w tym makijażu.


Twarz:
  • krem koloryzujący Avon - NutraEffects,
  • podkład  Pierre Rene -  Skin Balance, nr 20 - champange,
  • korektor Maybelline Affinitone, nr 01 - nude beige,
  •  puder w kompakcie Rimmel Stay Matte, nr 001 - transparentny,
  • brązer z paletki do konturowania Sleek Contour Kit, Medium,
  • róż Avon, odcień soft plum.

Brwi:
  •   puder do brwi Golden Rose, nr 104,
  • korektor do brwi Eveline Art Scenic, brązowy.


Oczy:
  • baza pod cienie Avon,
  • kredki Oriflame, kolory Black i Nude,
  • cienie Inglot: 337 (chłodny brąz, transferowy), 330 (beż),
  •  cienie z paletki Sleek - Glory: circle (żółty), overground(szampański),
  • cień z paletki Sleek - Ultra Matts V2 Darks, odcień Fern (głęboka, zieleń),
  • cienie z paletki Makeup Revolution, kolory: turkus, jasna zieleń,
  • pigment Makeup Revolution, Rivalry (zieleń opalizująca na złoto).

Usta:
  • pomadka Avon Bold,  odcień peony pop.


Jak Wam się podoba?

FACE KLIK

Pozdrawiam,
Aga :)

5 komentarzy:

  1. Dosyć ciekawy odcień zieleni. Do moich oczy by nie pasował, ale na Twoich wygląda rewelacyjnie:) P.S. Uwielbiam podkład Pierre Rene. Ja mm go w odcieniu 21.

    OdpowiedzUsuń
  2. żółty kącik dodaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten żółty w kącikach :)

    OdpowiedzUsuń