poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Nowości w sierpniu

Hej :)

Jak co miesiąc, dziś prezentuję nowości, które zawitały do mnie w sierpniu.


O produktach, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym dresslink.com pisałam TUTAJ. Zatem, kto nie widział zapraszam kliknąć w powyższy link.


Ze strony ekobieca.pl zakupiłam następujące produkty: puder ryżowy, sypki, Ecocera; puder w kompakcie Hean, transparentny; róż Freedom Makeup w odcieniu Lethal Weapon; paletka matowych cieni Freedom Makeup, Mattes Kit; rozświetlacz Freedom makeup w kolorze Glow; pomadka Freedom Makeup, Whispers; podkręcający tusz do rzęs freedom makeup; a w gratisie dostałam rajstopy w sprayu z W7.


Kolejne zamówienie z tej samej strony co powyżej, są to oczywiście Semilacki: baza, top, hard, 136 Creamy Muffin oraz 033 Pink Doll. Mój gratis to kajal z firmy Makeup revolution.


Zaś na allegro upatrzyłam sobie zestaw do stemplowania, muszę nauczyć się z niego korzystać :)

Pozdrawiam,
Aga :)

13 komentarzy:

  1. Aga, marzy mi się powiększenie zbiorów semilakowych :) mam do tej pory dwa kolory i jakoś nie rwę sie po więcej. Gdy będę w Lbn na pewno zakupię na ekobieca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego pudru Ecocera. Mam go dodanego do zakładek i zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamawiałam w tym tyg Semilaki, ale z cocolita.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie cienie Freedom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości :) Ja czekam na swoje puchacze z chin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pink doll u mnie się maga sprawdził, już mam kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tych pędzli ;) muszę przeczytać Twoją wcześniejszą recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe ciekawe ;) fajna sprawa.

    pozdrawiam
    zapraszam

    izaporemba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tych pędzelkach, które trafiły w Twoje ręce, słyszałam wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pędzelków :D Sama mam jeden z tych zestawów, całkiem fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki sam zestaw pędzli z Dresslink.
    Same wspaniałości :) Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń